Menu
Gratis ophaling: 03 217 25 10
Bezoek de nationale Kringwinkel website
Meer over deze Kringwinkel

Praktische info

Praktische info


RESERVEREN:

Zo reserveer je je feestmateriaal stap voor stap:

  • Blader door onze catalogus.
  • Kies in onze catalogus welke feestmaterialen je wilt huren.
  • Vul de gewenste huurperiode in vanaf wanneer je het product wil komen afhalen tot wanneer je het product komt terugbrengen.
  • Je kan de huurperiode altijd nog aanpassen in de winkelmand.
  • Voeg al je gewenste items toe aan de winkelmand.
  • In je winkelmand krijg je een overzicht van je gewenste items.
  • De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt. Vanaf een langere periode dan 7 dagen rekenen we een staffel aan.
  • Druk op de knop “doorgaan naar offerteaanvraag”
  • Vul je gegevens in.
  • Druk op de knop “offerteaanvraag indienen”.
  • Je krijgt automatisch een bevestiging van jouw offerteaanvraag per e-mail.
  • We bezorgen je zo snel mogelijk een offerte per e-mail.
  • Je reservatie is pas definitief wanneer je deze offerte digitaal ondertekend hebt.
  • Het volledige verhuurbedrag moet vóór aanvang van de verhuur overgeschreven zijn op onze rekening of kan ter plaatse betaald worden bij ophaling van de verhuur met cash of Bancontact.

GEBRUIKEN:

Al onze stukken zijn uniek en niet makkelijk vervangbaar. Alvast bedankt dat je ons materiaal als een goede huisvader gebruikt, met de nodige zorg en voorzichtigheid:
  • De spullen niet in de regen laten staan
  • Bij buitengebruik steeds toezicht voorzien
  • De meubels optillen bij het verplaatsen ervan
  • Eten en drinken in de zitmeubels zo veel mogelijk vermijden


Op de vooraf afgesproken datum bezorg je onze spullen terug in de staat waarin ze zich in het begin van de verhuurperiode bevonden. Zijn de spullen beschadigd of niet schoon? Dan worden er schoonmaak- en/of herstelkosten in rekening gebracht.
Zijn de goederen niet meer verhuurbaar? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend.


OPHALEN EN TERUGBEZORGEN:

Je kan het materiaal ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven in de offerte in het verhuurmagazijn te Bisschoppenhoflaan 255/b 2100 Deurne tussen 11u en 17u30.

 Voorzie voldoende laadruimte in de vrachtwagen om onze spullen veilig en zorgvuldig te kunnen vervoeren.

Onze verhuurdienst heeft geen transportdienst. Indien je over geen gepast vervoer beschikt, verwijzen wij u graag door naar transportbedrijven waar je eventueel vervoer kan huren:

  • DOCKX  Rental
  • All car rent

 

BETALING:

Het volledige verhuurbedrag moet vóór aanvang van de verhuur overgeschreven zijn op onze rekening of kan ter plaatse betaald worden bij ophaling van de verhuur met cash of Bancontact.

Organiseer je een evenement of een feest? Dan is deze feestverhuur de ideale oplossing voor je feestmateriaal! Verhuur van meubelen, decoratie, servies... voor een feest of event
Verhuur van feestmateriaal voor events
pinterest youtube instagram auction